Дизајнерско размислување (design thinking) како наставен метод за ученици од основно и предучилишно образование
Предавач: Милош Соколиќ
Датум: 17.11.2021
Времетраење: 18:00 – 19:30
Работен јазик: Македонски
Во иновативната и трендовска педагогија се поголема е тенденцијата дизајнерското размислувањето да се вклучува како метода во наставата. На овој вебинар ќе бидат презентирани практични примери како преку активности во училницата да се имплементира дизајнерското размислувањето во наставната методологија. Во централниот дел ќе го објасниме потеклото на методологијата на дизајнерското размислувањето, кои се нејзините придобивки и кои се чекорите и методите на овој процес. Потоа, ќе се навратиме на принципите на методологијата и уште еднаш ќе ги повториме чекорите на процесот. Во практичниот дел на семинарот ќе ги изложиме предизвиците и предностите на методологијата дизајнерско размислување. Најзначајните сознанија на оваа тема ќе ги споделиме во главниот дел, преку презентација на две студии на случај во кои е применета оваа метода во наставата. Во овој сегмент ќе посочиме конкретни примери од практичната примена на методот во наставата.
За предавачот: Дизајнерот на производи и услуги Милош Соколиќ, како предавач на вебинарот ќе ги сподели своите теоретски сознанија и практични искуства. Пред се, неговата работа е фокусирана на партиципативен дизајн/ко-дизајн и дизајнерско размислување како пристап кон иновирање. Соколиќ има големо искуство во креирање едукативни игри за ученици од I-II одделение, но од посебно значење е неговата непосредна пракса со употребата на дизајнерското размислување како метод за иновирање во проекти од јавниот и едукативниот сектор.
Пријавата за реализирана активност и таблите на Padlet за овие активности ќе бидат отворени најдоцна до 02.12.2021 год 23.59h.
Непосредно по завршувањето на вебинарот, преку споделување линк од Google forms на слушателите ќе им биде отворен и достапен квиз со десет (10) прашања, од кои за да се добие сертификатот за стекнати знаења, најмалку седум треба да бидат точно одговорени (или 70%). Решавањето на квизот ќе биде возможно само петнаесет минути (15 мин.) по настанот. Неопходно е да нагласиме дека првиот сертификат ќе може да го добијат единствено оние пријавени слушатели, кои ќе бидат во можност во живо да го следат предавањето.
Вториот е сертификат за примена на стекнатите знаења (применети знаења) и предвидува изготвување активност. По завршувањето на секој вебинар, предвидено е предавачот да зададе две активности, од кои учесникот може да одбере една. Со стекнати 60% реализација, потврдена преку самоевалуација од страна на слушателот и евалуација од предавачот, слушателот се стекнува со сертификат за применети знаења. Посебно е важно да нагласиме дека со вториот сертификат ќе може да се стекнат и сите претходно пријавени слушатели, кои не биле во можност во живо да го следат предавањето. За нив е предвидена можност во рок од десет дена по одржувањето на вебинарот, да ја погледнат снимката од него, да ја изготват активноста и да го поднесат извештајот за извршените активности и евалуацијата, со што и тие имаат можност да добијат сертификат за применети знаења.
Доколку ги проследивте сите овие чекори, вашата пријава е уредно поднесена и ќе биде евалуирана од страна на предавачот. Таблата и копчето за поднесување на пријава на реализирана активност ќе бидат активни 10 дена по завршувањето на вебинарот.
За помош ви нудиме:
Напомена: Сите нецелосни или несоодветни објави на Padlet ќе бидат отстранети од страна на техничкото лице.