Оценување за време на хибридна настава – креирање рубрики како дел од формативното оценување
Предавач: Валентина Петрова
Датум: 27.10.2021
Времетраење: 18:00 – 19:30
Работен јазик: Македонски
Овој вебинар е наменет за наставници од основните и средните училишта кои се запознаени и веќе применуваат техники за формативно оценување во наставата со физичко присуство и од далечина (средно ниво) Слушателите ќе имаат можност да проследат конкретни примери и технички решенија за тоа како да се креираат рубрики со конкретни критериуми за формативно оценување на стекнати знаења и вештини кај учениците преку проектни задачи, презентации и училишни активности. Наставниците имаат секојдневна обрска да ги следат, вреднуваат и оценуваат учениците, но, тој процес денес е проширен и неопходно е учениците да бидат активни во овој сегмент. Токму затоа, рубриките како начин на следење на учениците се едно од најсоодветните средства за преземање сопствена одговорност. Во текот на овој вебинар ќе биде посочено како да се препознае добра рубрика, како да се креира добра рубрика за оценување и која е придобивката од оценувањето низ рубрики за наставникот, за ученикот, но и за родителот.
За предавачот: Валентина Петрова долги години е наставник по македонски јазик во ООУ „Лазо Ангеловски“, а воедно ја извршува и функцијата помошник директор. Во текот на нејзиното децениско искуство имала и дополнителни ангажмани како координатор за унапредување на ИКТ вештините и администратор за ЕСАРУ/НПУД. Нејзината професионална мрежа со едукатори од повеќе земјии овозможуваа постојано да биде во тек со светските едукативни трендови како и со новите методи и техники на настава. Во нејзината професионална биографија се вбројуваат голем број обуки во матичното училиште и во други образовни институции на теми како што се:
Пријавата за реализирана активност и таблите на Padlet за овие активности ќе бидат отворени најдоцна до 11.11.2021 год 23.59h.
Непосредно по завршувањето на вебинарот, преку споделување линк од Google forms на слушателите ќе им биде отворен и достапен квиз со десет (10) прашања, од кои за да се добие сертификатот за стекнати знаења, најмалку седум треба да бидат точно одговорени (или 70%). Решавањето на квизот ќе биде возможно само петнаесет минути (15 мин.) по настанот. Неопходно е да нагласиме дека првиот сертификат ќе може да го добијат единствено оние пријавени слушатели, кои ќе бидат во можност во живо да го следат предавањето.
Вториот е сертификат за примена на стекнатите знаења (применети знаења) и предвидува изготвување активност. По завршувањето на секој вебинар, предвидено е предавачот да зададе две активности, од кои учесникот може да одбере една. Со стекнати 60% реализација, потврдена преку самоевалуација од страна на слушателот и евалуација од предавачот, слушателот се стекнува со сертификат за применети знаења. Посебно е важно да нагласиме дека со вториот сертификат ќе може да се стекнат и сите претходно пријавени слушатели, кои не биле во можност во живо да го следат предавањето. За нив е предвидена можност во рок од десет дена по одржувањето на вебинарот, да ја погледнат снимката од него, да ја изготват активноста и да го поднесат извештајот за извршените активности и евалуацијата, со што и тие имаат можност да добијат сертификат за применети знаења.
Доколку ги проследивте сите овие чекори, вашата пријава е уредно поднесена и ќе биде евалуирана од страна на предавачот. Таблата и копчето за поднесување на пријава на реализирана активност ќе бидат активни 10 дена по завршувањето на вебинарот.
За помош ви нудиме:
Напомена: Сите нецелосни или несоодветни објави на Padlet ќе бидат отстранети од страна на техничкото лице.